Preparaty zamówione w stronie www.innerharmony.pl dostarczane są Klientowi wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą za pomocą:
- DHL Stanard – koszt wysyłki 14 zł
- DPD Classic – koszt wysyłki 14 zł
- InPost kurier – koszt wysyłki 12,50 zł
Przesyłki wysyłane są w przeciągu 48 godzin. Czas trwania transportu jest uzależniony od wybranej formy dostawy:
- DHL Stanard – 48 godziny
- DPD Classic – 48 godziny
- InPost kurier – 48 godziny
Metody płatności za zamówione produkty są następujące:
- za pośrednictwem szybkich płatności internetowych PayNow
Reklamacje i zwroty
- Reklamacje i zwroty
- Klient, który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Przykładowy formularz odstąpienia od umowy dołączany będzie do przesyłki oraz dostępny jest na stronie Formularz odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę).
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy pocztą kurierską. Klient może zwrócić rzecz na adres : Inner Harmony Sp. z o.o., Staniszów 8D, 58-500 Jelenia Góra.
- Prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Zwroty będą pozytywnie rozpatrywane jeśli dostarczone produkty i ich fabryczne opakowanie nie zostało w jakikolwiek sposób naruszone, zwłaszcza przez otwarcie.
- W przypadku sprzedaży wysyłkowej reklamacje należy składać na adres: Inner Harmony Sp. z o.o., Jana Henryka Dąbrowskiego 77 60-528 Poznań. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni, a gdyby to było niemożliwe Klient zostanie w tym okresie poinformowany kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.